Bank Millennium nie różni się wiele od banków stanowiących dla niego konkurencję jeśli chodzi o proponowane formy kontaktu. Oczywiście, tak jak w innych przypadkach na piedestał wysuwa się infolinia, która umożliwia sprawne i efektywne pozyskanie informacji i załatwienie większości spraw. Co istotne, dzwoniąc do Banku Millennium zostaniesz zweryfikowany, co umożliwi konsultantowi indywidualne podejście do Twojego problemu. Masz również inne możliwości kontaktu, które w niektórych sprawach mogą wydać się bardziej odpowiednie. Wszystkie drogi kontaktu z Bankiem Millennium prezentujemy poniżej.
Infolinia Bank Millennnium
Infolinia Banku Millennium jest dostępna 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz zatem skontaktować się z Bankiem o dowolnej porze. Miej jednak na uwadze, że nie załatwisz wszystkich spraw i nie zawsze będziesz mógł być obsłużony przez konsultanta, gdyż godziny ich pracy są ograniczone. W godzinach późno wieczornych i nocnych zostaniesz obsłużony przez automat, który również może okazać się bardzo przydatny, w szczególności jeśli chodzi np. o zastrzeżenie zagubionej bądź skradzionej karty bankomatowej lub karty kredytowej.
Bank Millennium udostępnia kilka różnych numerów telefonów, pod które mogą dzwonić klienci zaliczający się do różnych segmentów. Dlatego też klienci biznesowi będą dzwonić pod inny numer niż klienci indywidualni. Tego typu podział umożliwia wyższy standard obsługi, gdyż konsultanci obsługujący klientów są bardziej wyspecjalizowani w danej materii.
- Klienci Indywidualni (24/7):
801331331 lub +48519284040 lub +48225984040 - Bankowość Prestige (24/7):
801127000 lub +48225984133 - Bankowość Prywatna (24/7):
801115115 lub +48225984041 - Biznes i Przedsiębiorstwa (pon.-pt. od 8.00 do 19.00):
801313131
Bank Millennium kontakt przez chat
Coraz częściej spotykaną formą kontaktu z klientem jest chat, który polega na bieżącej rozmowie z konsultantem za pośrednictwem strony internetowej. Taka forma kontaktu, która nie jest jeszcze aż tak rozpowszechniona, umożliwia szybkie i sprawne pozyskanie informacji. Należy pamiętać, że zbyt długi brak reakcji z naszej strony będzie skutkował rozłączeniem się konsultanta.
Adres e-mail do Banku Millennium
Kolejnym, nieco bardziej konserwatywnym podejściem do kontaktu z klientem jest kontakt poprzez przesyłanie wiadomości e-mail. Niektórzy, w szczególności nowi klienci Banku Millennium preferują właśnie tę formę kontaktu. Za jej pomocą mogą otrzymać informację na temat produktów. Miej na uwadze, że często banki ograniczają możliwości załatwienia bardziej istotnych spraw tą drogą ze względu na brak możliwości zweryfikowania klienta. Dbają w ten sposób o bezpieczeństwo swoich klientów i obowiązującej ich tajemnicy bankowej.
- Adres e-mail do Banku Millennium:
kontakt@bankmillennium.pl
Bank Millennium kontakt przez formularz
Działającą podobnie do e-maila formą kontaktu jest formularz kontaktowy. Znajdziesz go na stronie Banku Millennium w menu w zakładce kontakt. Na stronie istnieje zastrzeżenie, że tą drogą nie można wykonać żadnego zlecenia operacji, natomiast istnieje możliwość zgłoszenia nadużycia. Formularz kontaktowy działa bardzo podobnie do wysłania wiadomości poprzez adres e-mail. Jedyna różnica polega na tym, że przy pierwszym kontakcie nie musisz logować się na swoją skrzynkę i możesz wysłać ją bezpośrednio ze strony Banku Millennium. Pamiętaj aby w formularzu podać swój poprawny e-mail, gdyż to na niego otrzymasz odpowiedź zwrotną.
Kontakt listowny z Bankiem Millennium
Ostatnią drogą kontaktu z Bankiem Millennium jest kontakt listowny. Tym oficjalnym sposobem możesz wysłać reklamacje, prośbę o wyjaśnienie, czy też np. wniosek o restrukturyzację kredytu. Kontaktując się z Bankiem Millennium w ten sposób istotne jest wpisanie poprawnego adresu. Często Banki posiadają różniący się od siebie adres siedziby banku oraz adres korespondencyjny. W przypadku Banku Millennium nie ma tego rozróżnienia. Istnieje jeden właściwy adres, na który można wysyłać swoją korespondencję. Prezentujemy go poniżej.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny Millennium Banku:
Bank Millennium Spółka Akcyjna
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Co sądzisz o obsłudze klienta w Banku Millennium?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Bank Millennium oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?