Bank Millennium – opinie klientów i informacje

Bank Millennium - Podstawowe informacje

Nazwa:Bank Millennium
Data powstania:1989
Rodzaj działalności:Bank komercyjny
Charakter działalności:Bank uniwersalny
Forma prawna:Spółka Akcyjna
Kapitał zakładowy:1 213 116 777,00 zł
Numer NIP:5260212931
Numer KRS:0000010186
Numer Regon:001379728
Adres siedziby:
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
Kredyt hipoteczny w Banku Millennium:

Oprocentowanie
3,11%

RRSO
3,63%

Prowizja
0,00%

Konto oszczędnościowe w Banku Millennium:

Wymagane konto osobiste
TAK

Oprocentowanie
do 2,00%

Kwota
do 100 000 zł

Konto firmowe w Banku Millennium:

Opłata za konto
0 zł

Wypłaty z bankomatów
0 zł

Opłata za kartę
0 zł


BONUS – Nawet do 1800 zł za otwarcie konta!

Bank Millennium w Liczbach

760 700 000

ZYSK W PLN

2 760 000

LICZBA KLIENTÓW

6 100

LICZBA ETATÓW

1989

ROK ZAŁOŻENIA

373

LICZBA ODDZIAŁÓW

 

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym, komercyjnym bankiem działającym na polskim rynku bankowym od 1989 roku. Początkowo nosił nazwę Bank Inicjatyw Gospodarczych, zaś pod dzisiejszą nazwą funkcjonuje od 2003 roku. Jego oferta jest kierowana do klientów indywidualnych oraz do podmiotów biznesowych działających we wszystkich sektorach gospodarki.

Bank Millennium historia i informacje

Bank Millennium to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek wśród polskich instytucji finansowych. Większość konsumentów bez trudu rozpozna logo oraz będzie kojarzyło ten bank z dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej. W końcu kto dziś nie zna jego hasła reklamowego: „tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu”? Jednak rozpoznawalność to nie jedyna cecha charakteryzująca tę instytucję. Bank Millennium to przede wszystkim komercyjny i uniwersalny bank docierający ze swoją ofertą do klientów z wielu segmentów, posiadający wiele ciekawych produktów, które oferowane są przy pomoc bankowości elektronicznej oraz oddziałów. Przy ich pomocy bank dociera ze swoimi usługami i produktami do klientów indywidualnych, przedsiębiorców oraz korporacji.

Bardzo użyteczną i popularną funkcję w Banku Millennium pełni bankowość internetowa, mobilna i telefoniczna. Przy ich pomocy realizowane jest 99% przelewów oraz zakładane jest 88% lokat. Dodatkowo dość charakterystyczną cechą Banku Millennium jest wdrażanie innowacji technologicznych. Warto tutaj wspomnieć o wdrożeniu specjalnego, transakcyjnego chatbota, płatnościach BLIK oraz nowym kanale transakcyjnym SWIFTNet, dzięki któremu przelewy zagraniczne są kierowane do realizacji od razu po przyjęciu.

Bank Millennium - zrzut strony głównej

Wygląd strony internetowej Banku Millennium

Przyglądając się początkom Millennium musimy cofnąć się do 1989 roku, kiedy to w Warszawie powstał Bank Inicjatyw Gospodarczych, gdzie głównymi akcjonariuszami byli udziałowcy z sektora ubezpieczeń. W takiej formie działał przez 8 lat, aż do 1997 roku, to właśnie wówczas doszło do połączenia BIG-u z Bankiem Gdańskim w wyniku czego przyjęto nazwę BIG Bank Gdański, a następnie (po roku) zmieniono ją na Millennium. Natomiast pełna, obecna nazwa, pod którą dzisiaj funkcjonuje Bank Millennium, została przyjęta w 2003 roku.

Warto odnotować, że od tego czasu miały miejsce dwa istotne zdarzenia. Przede wszystkim jeszcze w 2003 roku głównym akcjonariuszem został bank portugalski (Banco Comercial Português – jest nim do dzisiaj i posiada nieco ponad 50% udziałów). Drugim istotnym zdarzeniem jest fakt, że 1 października 2019 Bank Millennium został połączony z Eurobankiem. Warto tutaj również wspomnieć o wejściu na GPW w 1992 roku (jako pierwsza tego typu instytucja) oraz o uczestnictwie w notowaniach indeksu WIG30.

Bank Millennium to zdecydowanie jeden z najdłużej działających polskich banków. Bez wątpienia posiada ugruntowaną pozycję na rynku i doświadczenie, które wykorzystuje dostosowując swoją działalność do rosnących wymagań klientów. Jako przykład można podać uruchomienie obcojęzycznych infolinii (ukraiński, rosyjski) oraz obsługa sprzyjająca klientom niepełnosprawnym.

Oferta Banku Millennium

Millennium jako komercyjny, uniwersalny bank posiada zróżnicowaną i różnorodną ofertę kierowaną do wielu różnych typów klientów. Nie sposób zatem wskazać jednego rodzaju usług i produktów, które byłyby szczególnie promowane lub konkretnego segmentu klientów, pod których oferta byłaby specjalnie profilowana. Oferta Banku Millennium jest zatem kierowana do wszystkich podmiotów na rynku, dlatego też niezależnie od tego czy jesteś konsumentem, czy też reprezentujesz dużą korporację, w ofercie tego banku powinieneś znaleźć odpowiednie rozwiązanie finansowe.

W bogatej ofercie tej instytucji finansowej znajdziesz przede wszystkim:

 

Grupa Banku Millennium jest mocno rozbudowana i poza sprzedażą typowych produktów bankowych, trudni się również działalnością leasingową, brokerską, funduszami inwestycyjnymi, posiada aplikację Millennium Goodie (pełną zniżek i promocji), a także fundację skupiającą się wokół edukacji finansowej, edukacji kulturalnej oraz promocji wolontariatu.

Kredyt hipoteczny w Banku Millennium:

Oprocentowanie
3,11%

RRSO
3,63%

Prowizja
0,00%

Konto oszczędnościowe w Banku Millennium:

Wymagane konto osobiste
TAK

Oprocentowanie
do 2,00%

Kwota
do 100 000 zł

Konto firmowe w Banku Millennium:

Opłata za konto
0 zł

Wypłaty z bankomatów
0 zł

Opłata za kartę
0 zł


BONUS – Nawet do 1800 zł za otwarcie konta!


Przeczytaj za nim weźmiesz kredyt:

Bank Millennium opinie klientów

Opinie klientów Banku Millennium, na które można natrafić poprzez wpisanie w wyszukiwarkę hasła „Bank Millennium opinie” są naprawdę mocno zróżnicowane, jednak o wiele częściej pojawiają się komentarze negatywne pisane przez osoby, które zawiodły się na produktach lub obsłudze klienta w tej instytucji finansowej. Zwracanie uwagi jedynie na komentarze, które można napotkać w internecie może nieco wypaczyć spojrzenie na ten bank i można dojść do wniosku, że posiada niewiele pozytywnych cech. Oczywiście nie jest to prawda, a taka dysproporcja bierze się z tego, że o wiele częściej komentarze  i opinie piszą osoby, które nie są zadowolone ze współpracy. Z kolei klienci, którzy mają pozytywne uczucia po prostu nie są zmotywowani do pisania jakichkolwiek opinii o banku. Dlatego też tak istotne jest aby każdy kto potrafi ocenić obiektywnie instytucję, z której może skorzystać potencjalny klient szukający rzetelnych opinii, opisał swoje odczucia dotyczące współpracy z nią. Jeżeli posiadasz doświadczenia z Bankiem Millennium, niezależnie od tego czy są one pozytywne, czy też nie, możesz dodać swoją opinię na dole niniejszej strony (do sekcji komentarzy przejdziesz klikając poniższy zielony przycisk). Twoja opinia jest bardzo ważna, ponieważ będzie stanowić informację dla osób zainteresowanych współpracą z tym bankiem. Jednocześnie możesz być pewny, że zostanie ona opublikowana bez ingerencji w treść.

Pozytywne opinie o Banku Millennium są często argumentowane dość szeroką i bogatą ofertą, spośród której niemal każdy może znaleźć coś do siebie. O wiele częściej na dobre opinie można się natknąć również wśród osób, które dopiero nabyły produkty tego banku. Jest to zrozumiałe, ponieważ bank przewiduje wiele ciekawych i interesujących promocji dla nowych klientów. Kolejną kwestią, która powoduje zadowolenie konsumentów jest bankowość elektroniczna w tym pełna w informacje strona internetowa oraz przejrzysta i intuicyjna aplikacja mobilna, dzięki której można płacić w internecie, sklepach oraz wypłacać pieniądze (przy pomocy Blika) bez konieczności posiadania przy sobie karty płatniczej. Klienci zwracają również uwagę na profesjonalizm obsługi w oddziałach stacjonarnych.

Negatywne opinie o Banku Millennium dotyczą wielu aspektów, jednak można wskazać kilka konkretnych, które stosunkowo często się powtarzają. Chodzi tutaj głównie o duże kolejki w niektórych oddziałach. Jest to chyba najczęściej powtarzana uwaga w stosunku do banku. Kolejnym jest długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem oraz gorsze traktowanie obecnych klientów od nowych, w stosunku do których, jak wspomnieliśmy powyżej, kierowane są ciekawe promocje i specjalne oferty. A jaką Ty masz opinię o Banku Millennium?

DODAJ OPINIĘ

Bank Millennium adres siedziby i korespondencyjny

    • Adres siedziby oraz adres korespondencyjny Millennium Banku:
      Bank Millennium Spółka Akcyjna
      ul. Stanisława Żaryna 2A
      02-593 Warszawa

 

Bank Millennium wady i zalety

Opinie klientów o Banku Millennium bywają skrajnie różne, sprzeczne i ciężko na ich podstawie stworzyć obiektywny obraz tej instytucji finansowej. Jak w każdym banku, tak również i w tym są kwestie, które można uznać za pozytywne oraz te, które mogą być źle odebrane. Aby stworzyć bardziej przejrzysty obraz tej instytucji, poniżej przedstawiamy wady i zalety Banku Millennium.

Zalety
✔️ różnorodna i ciekawa oferta
✔️ promocje i specjalne warunki dla nowych klientów
✔️ przejrzysta bankowość elektroniczna
✔️ znany bank z ugruntowaną pozycją na rynku
✔️ wysoki poziom obsługi w oddziałach
✔️ płatności mobilne (w tym blik)
✔️ bank przyjazny niepełnosprawnym
✔️ godziny pracy placówek dostosowane do osób pracujących
✔️ rzadkie przerwy w działaniu bankowości internetowej
Wady
❌ kolejki w oddziałach banku
❌ promocje tylko dla nowych klientów
❌ mało wzorów kart płatniczych
❌ długi czas oczekiwania na konsultanta na infolinii

INNE BANKI

Getin Bank - Logo
mBank - Logo
PKO Bank Polski - Logo
Volkswagen Bank - Logo
Santander Bank - Logo
ING Bank Śląski - Logo
Bank Pekao - Logo
BNP Paribas - Logo
Nest Bank - Logo
Citi Handlowy - Logo

WSZYSTKIE BANKI

SPRAWDŹ RANKINGI

 

Wasza dyskusja i opinie o Banku Millennium

 

Facebook
1 1 vote
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Bartek
Bartek
24 dni temu

21.09 korzystałem wpłatomatu w Redzie.Automat wziął wpłate i sie zawiesił, dostałem potwiedzenie wpłaty depozytu które sie nie zgadza z wpłaconą kwotą. Po złozeniu reklamacji dowiedziałem sie ze rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni roboczych.Żenada.Czekam na odszkodowanie i zwrot całości wpłaty bo to były pieniądze na opłacenie terminowych rachunków