Klienci z Bankiem Pekao najczęściej kontaktują się przy pomocy infolinii. Bezpośrednia rozmowa daje możliwość załatwienia wielu (często skomplikowanych) spraw, uzyskanie niezbędnych informacji, czy też wykonanie zlecenia np. otwarcia lokaty bankowej. Jest to bardzo wygodny sposób kontaktu, ale zdecydowanie nie jedyny, który został udostępniony wszystkim zainteresowanym. Jest ich znacznie więcej, a szczególne możliwości klientom daje bankowość internetowa. Sprawdź, który sposób kontaktu z Bankiem Pekao będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni.
Bank Pekao kontakt przez infolinię
Kontakt przez infolinię dla klientów indywidualnych jest czynny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Droga telefoniczna wydaje się stosunkowo szybką i umożliwiającą załatwienie wiele spraw w tym zastrzeżenie karty kredytowej i debetowej, odzyskanie dostępu do Pekao24, czy też zapoznanie się z ofertą banku itd. Co ciekawe, Bank Pekao umożliwia obsługę przez konsultantów posługujących się językiem angielskim i ukraińskim.
Infolinia obsługuje również klientów z różnych segmentów udostępniając dla nich specjalne numery telefonu. Niestety nie we wszystkich przypadkach Bank Pekao gwarantuje obsługę całodobową. Poniżej możesz zapoznać się z numerami na infolinię Banku oraz godzinami pracy konsultantów.
- Klienci Indywidualni (24/7):
225912232 lub 801365365
obsługa w języku ukraińskim:
225912220 - Klienci Premium (24/7):
225912351 lub 801351351 - Bankowość Prywatna:
225912010
zawieranie transakcji walutowych:
225827885 lub 225827883 - Klienci Biznesowi (24/7):
225912323 lub 801666555 - Biuro Maklerskie (pon.-pt. 8:00-20:00):
225912200 lub 800105800
infolinia techniczna (Pekao24Makler):
225912601 lub 801301601
Kontakt z Bankiem Pekao przez bankowość internetową (czat, video, audio)
Jako klient Banku Pekao posiadasz znacznie szersze możliwości kontaktu niż reszta osób. Bank poprzez bankowość internetową umożliwia dodatkowe trzy drogi kontaktu, dzięki którym można uzyskać indywidualną pomoc.
Trzy drogi kontaktu za pomocą bankowości internetowej to:
- czat – bieżąca wymiana wiadomości z konsultantem.
- video – rozmowa na żywo, podczas której widzisz konsultanta.
- audio rozmowa – jest to rozmowa głosowa (podobna do telefonicznej) prowadza przy pomocy połączenia internetowego.
Czat z konsultantem Banku Pekao
Czat w Banku Pekao jest dostępny również dla osób, które nie są klientami. Istnieje możliwość połączenia się z konsultantem za pomocą strony internetowej bez potrzeby logowania się do bankowości internetowej banku. Liczba kwestii, która może być poruszona tą drogą jest dość ograniczona. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc za pomocą czatu możesz to zrobić znajdując okienko czatu w zakładce „kontakt” znajdującej się w górnym menu strony internetowej Banku Pekao.
Adres e-mail do Banku Pekao
Do Banku Pekao możesz również napisać maila. Kontakt w ten sposób jest prosty i już powszechnie znany. Bank Pekao nie preferuje raczej tej formy kontaktu, gdyż o adresie e-mail można dowiedzieć się z jednej ze zgód przy formularzu kontaktowym. Droga ta ze względów bezpieczeństwa nie daje możliwości uzyskania tak szerokich informacji jak w przypadku infolinii czy otrzymania informacji przy pomocy bankowości internetowej. Jeżeli mimo wszystko jesteś zainteresowany kontaktem mailowym z Bankiem Pekao to sprawdź go poniżej.
- Adres e-mail do Banku Pekao:
info@pekao.com.pl
Bank Pekao kontakt listowny
Jednym z coraz rzadziej używaną oraz dość oczywistą formą kontaktu jest kontakt listowny. Wysyłając list do Banku Pekao możesz zgłosić reklamację, oświadczenie, pytanie lub złożyć jakiś wniosek. Z reguły znaczącą część spraw można załatwić w szybszy sposób niż ten tradycyjny, jednak jeżeli jesteś na niego zdecydowany powinieneś zdawać sobie sprawę, że nie zawsze adres korespondencyjny jest tożsamy z adresem siedziby. Tak właśnie jest w przypadku Banku Pekao. Adres siedziby powinien być wpisać np. przy przelewach zagranicznych, z kolei w przypadku wysyłki korespondencji powinno się używać adres banku, który został specjalnie do tego dedykowany. Oba adresy prezentujemy poniżej.
- Adres siedziby Banku Pekao:
Bank Pekao S.A.
Grzybowska 53/57
00-950 Warszawa
- Adres korespondencyjny Banku Pekao:
Bank Pekao SA
Lipowy Office Park
ul. Żwirki i Wigury 31
02-091 Warszawa
Bank Pekao formularz kontaktowy
Dość już standardową drogą do skontaktowania się z Bankiem Pekao jest specjalnie do tego dedykowany formularz kontaktowy. Znajduje się on na stronie internetowej banku. Aby go odnaleźć wystarczy kliknąć „kontakt” w menu, a następnie „napisz do nas”. W ten sposób trafisz na stronę, gdzie po wpisaniu swoich podstawowych danych oraz treści wiadomości będziesz mógł skontaktować się z Bankiem Pekao. Odpowiedź otrzymasz na swój adres e-mail, dlatego też upewnij się, że wpisałeś prawidłowe dane.
Wybierając tą drogę kontaktu przygotuj się na to, że nie wszystkie sprawy będą możliwe do załatwienia. Dlatego też, jeżeli oczekujesz nieco trudniejszej i spersonalizowanej pomocy lepiej będzie jeżeli wybierzesz infolinię lub kontakt za pomocą bankowości internetowej. Formularz kontaktowy Banku Pekao prezentuje się jak na załączonym obrazku.
Co sądzisz o obsłudze klienta w Banku Pekao?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Bank Pekao oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?