Dla nikogo nie będzie szczególnym zaskoczeniem informacja, że najbardziej popularną formą kontaktu wśród klientów BNP Paribas jeest kontakt przez infolinię. Składa się na to kilka kwestii, przede wszystkim ten sposób gwarantuje stosunkowo szybkie załatwienie sprawy lub pozyskanie niezbędnych informacji. Nie trzeba czekać na odpowiedź, a liczba spraw, ze względu na możliwość weryfikacji klienta, jest znacznie szersza niż w przypadku alternatywnych dróg kontaktu z tym bankiem.
BNP Paribas kontakt przez infolinię
Infolinia w BNP Paribas jest o tyle atrakcyjną formą kontaktowania się z bankiem, że nie jest ograniczona czasowo. W przypadku naprawdę pilnej sprawy można ją załatwić nawet w środku nocy, ponieważ infolinia w BNP Paribas dla klientów indywidualnych jest dostępna przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu. W tych godzinach będziesz mógł otrzymać wszystkie ważne dla Ciebie informacje, zastrzec kartę kredytową, czy załatwić sprawy związane z dostępem do bankowości elektronicznej. Z kolei, jeżeli liczysz na zdalną obsługę rachunków, lokat lub innych produktów, możesz kontaktować się w godzinach od 8 do 20 w dni robocze.
Istnieje kilka numerów na infolinię w BNP Paribas a to, który z nich powinieneś wybrać zależy tylko i wyłącznie od tego, jakim rodzajem klienta jesteś. Centrum telefoniczne banku jest rozbudowane i zapewnia profesjonalną obsługę różnym podmiotom.
- Klienci indywidualni (24/7):
500 990 500 lub +48 22 134 00 00 - Bankowość Premium (pon.-pt. od 8.00 do 20.00):
500 970 341 - Rolnicy (pon.-pt. od 8.00 do 20.00):
500 970 345 - Małe firmy (pon.-pt. od 8.00 do 20.00):
500 970 345 - Średnie firmy (pon.-pt. od 8.00 do 17.00):
22 548 29 26 - Korporacje (pon.-pt. od 8.00 do 17.00):
22 548 29 30
Jaki adres e-mail do BNP Paribas?
Alternatywą dla infolinii może okazać się kontakt z BNP Paribas poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Opcja ta jest raczej zarezerwowana dla nowych klientów, ponieważ przy pomocy e-maila możesz się dowiedzieć o nowościach, ofercie dotyczącej konkretnych produktów, opłatach i prowizjach, jednak nie otrzymasz odpowiedzi na pytanie dotyczące Twojej indywidualnej sprawy, produktów, czy danych osobowych. Jeżeli kontakt z Twojej strony ma dotyczyć właśnie jednego z wymienionych tematów znacznie efektywniej będzie skontaktowanie się z BNP Paribas poprzez infolinię banku.
- Adres e-mail do BNP Paribas:
kontakt@bnpparibas.pl
BNP Paribas adres pocztowy
W niektórych przypadkach można rozważyć kontakt z BNP Paribas w formie tradycyjnej, czyli listownej. W ten sposób możesz wysłać np. wniosek lub inne pismo. Pamiętaj aby dobrze zaadresować kopertę wpisując poprawne dane banku. BNP Paribas posiada tylko jeden właściwy adres, na który powinno się kierować wszelką korespondencję. Przedstawiamy go poniżej.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny BNP Paribas:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
ul. Kasprzaka 2
01-211 Warszawa
BNP Paribas chat z konsultantem
Jednym z rozwiązań proponowanych przez BNP Paribas,w zakresie kontaktu z klientem, którego nie posiada większość banków, jest chat z konsultantem. Ta forma kontaktu umożliwia sprawne porozumiewanie się bezpośrednio z pracownikiem banku na stronie internetowej BNP Paribas. Masz dwie opcje możesz skontaktować się przy pomocy czatu tekstowego oraz przy pomocy połączenia video, jeżeli wolisz bardziej bezpośredni kontakt z konsultantem. W obu przypadkach jeszcze przed połączeniem będziesz musiał podać swoje imię oraz wybrać temat rozmowy.
BNP Paribas formularz internetowy
Alternatywą dla kontaktu poprzez e-mail może być wysłanie wiadomości bezpośrednio ze strony internetowej banku za pomocą specjalnie stworzonego formularza. Całość trwa dość krótko, jest wygodne i nie wymaga szczególnych zdolności informatycznych. BNP Paribas udostępnia dwa rodzaje formularzy, aby do nich przejść należy wejść na stronę BNP Paribas, w górnym menu kliknąć „kontakt”, z wyświetlonych możliwości możesz wybrać:
- formularz reklamacji
- formularz wniosku o zawieszenie spłaty rat
Co sądzisz o obsłudze klienta w BNP Paribas?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy BNP Paribas oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?