Z szeregu opcji kontaktowych, które są oferowane klientom przez Credit Agricole, przed szereg zdaje się wysuwać infolinia. Dlaczego to właśnie rozmowa z konsultantem banku jest niezmiennie najbardziej preferowana mimo, że różne formy kontaktu elektronicznego wciąż są rozwijane i dodawane do oferty? Prawdopodobnie ze względu na prostotę, szybkość i różnorodność spraw, które można załatwić tą drogą, a które często przez inną formę komunikacji są po prostu „niezałatwialne” lub ich załatwienie wiąże się ze zbyt długim oczekiwaniem. A jak wiadomo, nie wszystkie sprawy mogą czekać. Bywa, że na zgłoszenie konsultanta trzeba trochę poczekać, a sprawa w której dzwonimy nie jest szczególnie pilna. W takiej sytuacji warto wybrać inny sposób kontaktu. Poniżej prezentujemy i opisujemy różne drogi komunikacji z bankiem Credit Agricole, wśród których na pewno znajdziesz taką, która będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia.
Credit Agricole Infolinia
Serwis telefoniczny jako metoda kontaktu z Credit Agricole będzie właściwa dla większości spraw, które klient ma nadzieję załatwić z bankiem. W prosty sposób i w stosunkowo krótkim czasie można uzyskać niezbędne informacje lub znaleźć wspólnie z konsultantem sposób na rozwikłanie problemu. To co wyróżnia infolinię Credit Agricole to przede wszystkim podział numerów ze względu na segment klienta. Na inny numer będzie się kontaktował klient indywidualny, na inny przedstawiciel dużej firmy, a jeszcze inny numer dedykowany jest klientowi z segmentu Agro. Warto również wspomnieć o tym, że Credit Agricole przewidział specjalne numery dla osób posługujących się językami innymi niż polski. Dlatego też osoba posługująca się językiem angielskim, francuskim czy ukraińskim bez problemu uzyska wszystkie potrzebne informacje.
Infolinia banku jest czynna w pełnym zakresie dla klientów indywidualnych we wszystkie dni robocze 8:00 – 20:00, natomiast w pozostałych godzinach bez problemu można zastrzec kartę, czy odblokować dostęp do serwisu internetowego. Wszystkie dostępne numery na infolinię Credit Agricole prezentujemy poniżej.
- Klienci Indywidualni (pon.-pt. 8:00-20:00):
19019 lub 713549009
w sprawie kredyt mieszkaniowego:
801333777 lub 713549016 - Małe i średnie firmy (pon.-pt. 8:00-18:00):
801333666 lub 713549035 - Przedsiębiorstwa (pon.-pt. 8:00-18:00):
801706550 lub 7179971495 - Rolnictwo (pon.-pt. 8:00-18:00):
801700000 lub 717997159 - W jęz. angielskim (pon.-pt. 8:00-18:00):
801700900 lub 717997199 - W jęz. francuskim (pon.-pt. 12:00-16:00):
801700666 lub 717997177 - W jęz. ukraińskim (pon.-pt. 10:00-18:00):
717997114
Formularz kontaktowy do Credit Agricole
Bardzo rozbudowana, w stosunku do innych instytucji finansowych, jest możliwość skontaktowania się z bankiem przez specjalnie przeznaczony do tego formularz kontaktowy. W odróżnieniu od innych banków, Credit Agricole proponuje kilka różnych formularzy, a przez każdy z nich można się skontaktować w innej sprawie. Aby trafić na odpowiedni wystarczy kliknąć w „kontakt” w górnym meny strony internetowej, wybrać „wiadomość e-mail”, a następnie wybrać jeden ze specjalnie przygotowanych formularzy. Po wpisaniu wymaganych danych oraz właściwej treści można spodziewać się odzewu ze strony banku.
Credit Agricole umożliwia kontakt przez następujące rodzaje formularzy:
- Restrukturyzacja zadłużenia związana z koronawirusem,
- Oferta Credit Agricole,
- Dowolne pytania,
- Zgłoszenie reklamacji,
- Odstąpienie od kredytu,
- Aktualizacja dokumentu lub danych adresowych klienta,
- Uzupełnienie dokumentów,
- Dla firm chcących wdrożyć płatność ratalną.
Kontakt listowny do Credit Agricole
Wiele spraw, takich jak reklamacja czy złożenie wniosku, można załatwić tradycyjną drogą listowną. Wystarczy, że odpowiednio zaadresujesz kopertę, w której dany dokument będzie się znajdował. W przypadku Credit Agricole adres siedziby jest tożsamy z adresem korespondencyjnym, który prezentujemy poniżej. Pamiętaj, że wybór tej drogi kontaktu nie zawsze jest stosowny i w wielu przypadkach może się wiązać z długim oczekiwaniem na reakcje zwrotną, której nie będzie w przypadku wyboru innej formy kontaktu.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny Credit Agricole:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław
Credit Agricole czat z Asią (inteligentny bot)
Credit Agricole proponuje również bardzo nowoczesne rozwiązanie polegające na czacie na żywo. O ile standardowy czat polega na rozmowie z doradcą, o tyle w przypadku Credit Agricole nie będziesz rozmawiał z człowiekiem tylko z inteligentnym botem o imieniu Asia. Asia może pomóc w wielu sprawach jednak wiele rzeczy jeszcze nie rozumie, gdyż jaka sama deklaruje „ciągle się uczy”. Możesz spróbować kontaktu w ten sposób, jednak nie zdziw się, jeżeli bot nie będzie potrafił rozwiązać Twojego problemu i będziesz zmuszony do kontaktu z bankiem w inny sposób.
Co sądzisz o obsłudze klienta w Credit Agricole?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Credit Agricole oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?
Witam potrzebuje maila ,pomocy
Proszę , potrzebuje maila do credit Agricole?? Pomocy
ca to złodziejski bank !!!! dwa razy obciążają za to samo -np. likwidacje i wypłatę pieniędzy z konta oszczędnościowego !!! mnie tak zrobili !!! i złodzieje nie potrafią się przyznać do błędu !!! samowolnie drukują nowe karty debetowe, nawet dwa miesiące przed końcem starej – jeszcze ważnej a tym samym skracają o dwa miesiące termin ważności „nowej ” karty !!! naturalnie za odpłatnością ! całe szczęście, że nowe warunki prowadzenia konta od czerwca mnie nie pasowały i zrezygnowałem z ich usług ! aha !! potrafią też bardzo często dwukrotnie obciążać za tę samą transakcje konto i nawet nie potrafią powiedzieć… Czytaj więcej »