Kontakt z bankiem poprzez infolinię, mimo że wydaje się dość „przestarzały”, to wciąż jest najczęściej wybieraną formą kontaktu wśród klientów instytucji finansowych. Nie inaczej jest z klientami ING Banku Śląskiego, którzy to właśnie tę formę kontaktu uważają za najbardziej efektywną. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że konsultant infolinii może pomóc od razu, często bez zbędnego czekania, co ma miejsce w przypadku innych sposobów komunikacji takich jak formularz kontaktowy, czy kontakt listowny.
ING Bank Śląski Infolinia
ING Bank Śląski posiada bardzo rozbudowaną infolinię co skutkuje kilkoma różnymi numerami, pod którymi można załatwić różne sprawy. Każda z infolinii może pracować w nieco innych godzinach, jednak niektóre sprawy jak np. zastrzeżenie karty kredytowej możesz załatwić o każdej porze przez 7 dni w tygodniu. Oczywiście istnieje wiele spraw, które możesz załatwić z konsultantem, a sam wybór numeru, pod którym będziesz się kontaktował jest podyktowane tym, do jakiego segmentu klientów się zaliczasz. Warto wiedzieć, że jako klient indywidualny istnieje możliwość rozmowy w jęz. angielskim oraz rosyjskim.
- Klienci indywidualni i przedsiębiorcy (24/7):
801 222 222 lub (32) 357 00 69 - Firmy, samorządy i korporacje (pn.-pt. od 8:00 do 18:00):
801 242 242 lub (32) 357 00 24
Czat z konsultantem ING Banku Śląskiego
Istnieje również możliwość rozmowy na żywo z konsultantem ING Banku Śląskiego przy pomocy czatu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę banku, przejdziesz do zakładki „Kontakt i pomoc” w górnym menu, a następnie klikniesz „Rozpocznij czat” i wybierzesz interesujący Cię temat czatu. Do wyboru będziesz miał:
Jak sam widzisz każdy czat (w zależności od tematu) funkcjonuje w innych godzinach. Pamiętaj, że będą klientem ING spersonalizowaną pomoc na czacie uzyskasz dopiero po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Kontakt z ING za pomocą formularza kontaktowego/e-maila
Jeszcze całkiem niedawno ING umożliwiało kontakt poprzez formularz kontaktowy oraz wymianę wiadomości e-mail. Obecnie adres e-mail nie pojawia się już na stronie ING Banku Śląskiego. Wciąż jednak masz możliwość skontaktowania się z Bankiem przy pomocy formularza. W pierwszej kolejności będziesz musiał wybrać temat, który Cię interesuje, następnie po wypełnieniu danych oraz wpisaniu właściwej treści wiadomości, będziesz mógł wysłać wiadomość.
Co istotne będziesz mógł dołączyć załącznik (jedynie w dozwolonym formacie). Miej świadomość, że ta forma kontaktu ze względu na bezpieczeństwo nie umożliwi Ci załatwienia wszystkich spraw, jest to jednak dobry sposób na uzyskanie informacji o interesujących Cię produktach.
ING Bank Śląski kontakt listowny
Oczywiście istnieje również możliwość kontaktu listownego. Załatwienie sprawy przy pomocy tej formy komunikacji może trwać znacząco dłużej niż w przypadku infolinii, czy form elektronicznych. Musisz po prostu doliczyć czas na dotarcie korespondencji. Dlatego też w przypadku spraw pilnych lub bardziej skomplikowanych lepiej postawić na inny, szybszy sposób. Kontakt listowny może być zasadny w przypadku wysłania wniosku czy reklamacji, chociaż możesz to zrobić również za pomocą aplikacji oraz infolinii, jeśli jednak mimo to będziesz chciał postawić na kontakt listowny z ING Bankiem Śląskim pamiętaj, aby poprawnie zaadresować kopertę oraz wybrać list polecony z potwierdzeniem odbioru. Poprawny adres ING znajdziesz poniżej.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny ING Bank Śląski:
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Co sądzisz o obsłudze klienta w ING Banku Śląskim?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy ING Bank Śląski oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?