Kontakt poprzez infolinię jest najchętniej wybieraną formą kontaktu wśród klientów mBanku. Ta droga posiada wiele zalet, które ciężko znaleźć wśród alternatywnych sposobów. Przede wszystkim decydując się na kontakt telefoniczny zostaniesz zweryfikowany i będziesz mógł załatwić swoją sprawę bez zbędnego czekania, co miałoby miejsce w przypadku kontaktu przez e-mail, czy też kontakt listowny.
mBank Infolinia
Infolinia w mBanku funkcjonuje pod wieloma numerami, a każdy z nich został specjalnie przygotowany dla innego typu klientów. Rozróżnienie dotyczy również godzin, pod którymi funkcjonują. Na szczęście, jeżeli jesteś klientem indywidualnym możesz skontaktować się z mBankiem przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ciekawe infolinia mBanku posiada osobną nazwę i funkcjonuje jako tzw. mLinia. Poniżej możesz sprawdzić poprawne numery, pod którymi czekają na Ciebie konsultanci mBanku.
- Klienci Indywidualni (24/7):
801300800 lub 783300800
dla połączeń zza granicy:
426 300 800 - Private Banking (pon.-pt. 8:00-18:00):
801333555 lub 801637666
dla połączeń zza granicy:
426 376 660 - Bankowość korporacyjna, MSP i korporacje, finansowanie przedsiębiorstw (pon.-pt. 8:00-18:00):
801273273 lub 7179971495
mBank kontakt przez messenger (czat)
Nie jeden Bank w Polsce oferuje kontakt z konsultantem poprzez czat. W przypadku mBanku możesz to zrobić z poziomu Facebooka kontaktując się poprzez messenger. Tą drogą możesz poznać produkty mBanku albo zapytać o dowolnie interesującą Cię kwestię np. o wymogi dotyczące kredytu gotówkowego.
Połączenie online z ekspertem mBanku
W przypadku, gdy jesteś klientem mBanku i posiadasz aplikację mobilną możesz połączyć się przez nią z konsultantem, który odpowie na wszystkie spersonalizowane pytania. Z poziomu aplikacji masz dwie możliwości połączenia. Możesz wybrać czat lub połączyć się z ekspertem przy pomocy video połączenia. Istnieje również możliwość skontaktowania się bez logowania do aplikacji, jednak znalezienie miejsca umożliwiającego taki kontakt na stronie mBanku nie jest wcale oczywiste. Dlatego najłatwiej będzie jeśli skorzystasz z poniższego linku:
www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/
Po przejściu przez powyższy link na stronę mBanku będziesz musiał wybrać interesujący Cię sposób kontaktu. Po wyborze powinno nastąpić połączenie z ekspertem online.
mBank kontakt e-mail
mBank daje możliwość kontaktu poprzez e-mail. Wysyłając wiadomość na poprawny adres możesz otrzymać wiele informacji, jednak ich zakres może mieć pewne ograniczenia, gdyż tą drogą nie sposób zweryfikować nadawcy wiadomości i tym samym nie złożysz żadnego zlecenia. Możesz natomiast uzyskać informacje na temat oferty produktowej. W przypadku gdy nie będzie to wystarczające powinieneś skorzystać z innego sposobu np. infolinii. Poniżej prezentujemy właściwy adres e-mail do mBanku.
- Adres e-mail do mBanku:
kontakt@mbank.pl
Kontakt z mBankiem w języku migowym
Jeżeli masz problemy ze słuchem możesz się skontaktować konsultantem, który pomoże Ci w języku migowym. Połączenie oczywiście odbędzie się przy pomocy połączenia Video i może dotyczyć dowolnego tematu. Pamiętaj, że konsultant może pomóc Ci w godzinach 10:00 – 18:00.
mBank kontakt na adres pocztowy
Ostatnim i jednocześnie najbardziej tradycyjnym sposobem na skontaktowanie się z mBankiem jest kontakt za pośrednictwem listu. Tym sposobem możesz wysłać reklamacje, wniosek, zapytanie, czy też inne dowolne pismo. Licz się jednak z tym, że na odpowiedź będziesz musiał czekać dłużej niż w przypadku korzystania z kanałów elektronicznych. Pamiętaj też aby wpisać poprawny adres korespondencyjny mBanku oraz przy wysyłce wybrać opcje z potwierdzeniem odbioru. Poprawny adres do mBanku prezentujemy poniżej.
- Adres siedziby mBank:
mBank S.A.
ul. Prosta 18
00-950 Warszawa
- Adres siedziby mBank:
- Adres korespondencyjny mBank:
mBank S.A.
Bankowość detaliczna
Skrytka Pocztowa 2108
90- 959 Łódź 2
Co sądzisz o obsłudze klienta w mBanku?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy mBank oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?