Infolinia to sposób kontaktu najczęściej wybierany przez PKO BP. Za takim stanem rzeczy stoi kilka istotnych powodów. Przede wszystkim stawiając na rozmowę z przeszkolonym pracownikiem infolinii możesz załatwić niemal wszystkie sprawy i pozyskać wiele istotnych informacji. Oczywiście nie zawsze połączenie z konsultantem następuję od razu, jednak w porównaniu z innymi sposobami możemy uznać rozmowę za stosunkowo szybki kontakt. Ponadto możesz być pewien, że jako klient po zweryfikowaniu swojej osoby konsultant będzie mógł Ci pomóc w konkretnej sprawie, co nie zawsze jest możliwe w przypadku innych sposobów.
PKO BP Infolinia
Klienci detaliczni mogą skorzystać z infolinii PKO BP przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Istnieje kilka podstawowych numerów na infolinię, zaś sam podział wynika z segmentacji klientów. Zatem z innego numeru skorzysta klient indywidualny, a z innego klient korporacyjny. Można oczywiście dokonać szerszego podziału uwzględniając również serwis telefoniczny, czy podział na konkretne sprawy (np. zastrzeżenie karty), jednak nie jest to konieczne. Poniżej sprawdzisz najważniejsze numery na infolinię PKO BP.
- Infolinia PKO Banku Polskiego (24/7):
800 302 302 lub 81 535 60 60 - Infolinia dla firm i przedsiębiorstw (pon. – pt. 8:00 – 18:00):
dla dzwoniących w kraju: 81 535 66 60
dla dzwoniących z zagranicy: 61 855 94 94 - Infolinia dla klientów korporacyjnych (pon. – pt. 8:00 – 18:00):
klienci korporacyjni: 801 36 36 36
obsługa bankowości elektronicznej: 801 36 36 36 lub 61 855 94 94
Kontakt z PKO BP przez formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie internetowej banku PKO BP. Działa on podobnie do wysłania wiadomości e-mail, z tym że wiąże się z oszczędnością czasu, gdyż nie trzeba logować się na swoją pocztę, a swoje dane i treść wiadomości wpiszesz właśnie w formularzu. W przypadku bycia klientem o wiele lepiej będzie, jeżeli zadasz pytanie bezpośrednio z aplikacji/bankowości internetowej banku PKO BP. Wówczas będziesz mógł liczyć na bardziej spersonalizowaną pomoc.
PKO BP Video rozmowa
Nowoczesną i stosunkowo rzadko spotykaną formą kontaktu, którą oferuje potencjalnym klientom PKO BP jest Video rozmowa z pracownikiem banku. Po kliknięciu „zamów video rozmowę z doradcą” na stronie „kontakt” pojawią się potencjalne tematy do wyboru, są wśród nich m.in.: pożyczka, limit odnawialny, kredyt hipoteczny oraz karta kredytowa.
Możesz wybrać wśród oferty dla osób fizycznych jak i firm. Po wyborze odpowiedniego tematu przejdziesz do formularza, dzięki któremu będziesz miał możliwość umówienia się na rozmowę z pracownikiem PKO BP. Pamiętaj, że ta forma to dobry sposób na porozmawianie twarzą w twarz, ale jedynie na temat produktów, z których zamierzasz skorzystać. W przypadku chęci załatwienia jakiegoś indywidualnego problemu nie będzie to odpowiednia forma na kontakt.
PKO BP Kontakt pocztowy
W niektórych przypadkach dobrym pomysłem może być tradycyjny kontakt listowny. Chcąc skontaktować się z PKO BP w celu przesłania reklamacji, wniosku lub innego istotnego dokumentu możesz postawić na formę papierową, którą po prostu wyślesz na prawidłowy adres korespondencyjny banku. Pamiętaj aby w takim wypadku postawić na wysyłkę z potwierdzeniem odbioru oraz poprawnie zaadresować kopertę. Nie licz również na to, że otrzymasz szybką odpowiedź. Niestety kanały elektroniczne często lepiej zdają ten egzamin. Jeżeli mimo wszystko zdecydowałeś się na kontakt listowny, to poniżej znajdziesz poprawny adres banku PKO BP.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny PKO BP:
PKO Bank Polski
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa
Co sądzisz o obsłudze klienta w PKO BP?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy PKO BP oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?
Z kim i jak moze rozmawiac stary czlowiek, klient bedacy za granica.Jestem na bakier z elektronika.
Nie moge kupic gazety na karte debetowa, bo chca ode mnie PIN, a ja nie wiem co to i gdzie to jest.
Wiekszosc telefonow to ponoc pomyka, a jeden, ktory sie odezwal, to tylko bezduszne automaty z ktorymi nie moge sie dogadac. Nie ma mozliwosci rozmowy z czlowiekiem !!!
Czy moglibyscie otworzyc linie telefoniczna dla osob starych (tak jak ja) np. po 75 roku zycia ?!