Klienci banku Santander bardzo często wybierają infolinie jako sposób na kontakt. Powodem takiego wyboru jest przede wszystkim prostota i szybkość załatwienia sprawy. Z reguły telefon mamy pod ręką, a pozyskanie potrzebnych informacji możemy uzyskać poprzez rozmowę z konsultantem. Ponadto możemy zostać obsłużeni jako zweryfikowani klienci załatwiając tym samym interesująca nas i spersonalizowaną sprawę. W przypadku innych form kontaktu często na odpowiedź trzeba poczekać jakiś czas. Żywa relacja z pracownikiem banku może okazać się najefektywniejsza.
Santander Bank Infolinia
Klienci Santander Banku mogą skorzystać z infolinii w dowolnym momencie, gdyż jest ona czynna całą dobę przez wszystkie dni w tygodniu. Nie ma zatem problemu z dodzwonieniem się i uzyskaniem informacji nawet w środku nocy. Sama infolinia Santandera posiada kilka oddzielnych numerów, które są przeznaczone dla konkretnych typów klientów. Przewidziane są również numery dla osób dzwoniących z zagranicy. Aktualne numery na infolinie do Santander Banku znajdziesz poniżej.
- Klienci Indywidualni (24/7):
1 9999
dla połączeń z zagranicy:
61 81 1 9999 - Linia Select (24/7):
61 885 86 00 - Private Banking:
1 9999 lub 781 119 999
dla połączeń z zagranicy:
61 81 1 9999 - Małe firmy (pon.-pt. 8:00 – 22:00):
1 9999 - Duże firmy i korporacje (pon.-pt. 8:00-16:00):
71 393 8888 lub 81 461 2243
Santander Bank Doradca online
Bank Santander oferuje nowoczesne formy kontaktu, do których bez wątpienia możemy zaliczyć kontakt z doradcą online. W pierwszej kolejności decydując się na taką formę komunikacji internetowej będziesz musiał zadecydować o temacie rozmowy (może dotyczyć usług lub produktów), a następnie wybrać formę w jakiej odbędzie się rozmowa. Santander zadbał o to, aby to klient wybrał formę komunikacji ze względu na swoje preferencje. Będziesz zatem miał trzy możliwości.
Z doradcą Santandera możesz skontaktować się za pomocą:
- czatu – możesz przeprowadzić rozmowę tekstową za pośrednictwem strony internetowej,
- połączenia głosowego – zamiast dzwonić połączysz się z konsultantem przez internet,
- rozmowy video – rozmowa w cztery oczy (musisz posiadać włączoną kamerkę).
Santander Bank Kontakt dla niesłyszących
Osoby niesłyszące mają możliwość kontaktu z konsultantem, który udzieli im informacji w języku migowym. Połączenie jest możliwe za pośrednictwem strony internetowej Santandera. Aby połączenie zostało zrealizowane musisz mieć mieć włączoną kamerkę internetową oraz mikrofon.
Santander Bank E-mail
Santander Bank na swojej stronie podaje również adres e-mail, z którego możesz skorzystać w celu kontaktowym. Podawanie w mailu wrażliwych danych osobowych niekoniecznie będzie dobrym pomysłem. Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, a po drugie dlatego, że tą drogą i tak nie zlecisz żadnej transakcji, ani nie uzyskasz spersonalizowanej pomocy poza otrzymaniem informacji na temat oferty produktowej. Santander poza głównym adresem podaje również inne adresy, na które można kierować wiadomości o charakterze innym niż zapytania produktowe.
- Adresy e-mail do Santander Banku:
Ogólne info: kontakt@santander.pl
Biuro prasowe: biuro.prasowe@santander.pl
Marketing: marketing@santander.pl
Sprawy pracownicze: zip@santander.pl
Santander Bank Formularz kontaktowy
Alternatywą dla wysłania e-maila jest przesłanie za pośrednictwem strony internetowej wypełnionego formularza kontaktowego. Jest to niemal identyczny sposób kontaktu z tą różnicą, że aby ją wysłać nie trzeba logować się na swoją skrzynkę. Wystarczy, że podasz podstawowe dane i klikniesz wyślij. Pamiętaj aby wpisać poprawny adres e-mail, gdyż na niego otrzymasz odpowiedź zwrotną. Ze względów bezpieczeństwa istotne jest też nie wpisywanie danych wrażliwych.
Santander Bank Kontakt listowny
Szukając odpowiedniego sposobu na kontakt z Santander Bankiem możesz postawić na tradycyjną formę listowną. Tym sposobem możesz przesłać wniosek, reklamację, czy zapytanie. Sposób ten, mimo że skuteczny, może okazać się mało praktyczny ze względu na czas dostarczenia przesyłki. Większość spraw będziesz mógł załatwić od razu przez infolinię i nie zawsze konieczne jest przesyłanie listu. Jeżeli jednak uznasz, że Twoja sprawa tego wymaga pamiętaj, aby wpisać poprawny adres korespondencyjny (znajdziesz go poniżej) oraz wybrać przesyłkę z potwierdzeniem odbioru.
- Adres siedziby i adres korespondencyjny Santander Banku:
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17
00-854 Warszawa
Co sądzisz o obsłudze klienta w Santander Banku?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Santander Bank oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?
Niedorzeczny bank, nie wykonuje zleceń przelewowych w terminie. Nosze się z zamiarem wycofania wszystkich zleceń oraz rozwiązania umowy z Santander Bank Polska. Mój telefon 537702***.