Najchętniej wybieraną przez klientów Santander Consumer Banku formą kontaktu jest już wspomniana infolinia. Oczywiście spowodowane jest to możliwością szybkiego załatwienia większości spraw, co niekoniecznie jest możliwe w przypadku jakiejkolwiek innej formy. Ponadto bezpośrednia rozmowa to również możliwość dopytania o szczegóły oraz wyjaśnienie kwestii, które nie są dla nas do końca zrozumiałe. Poniżej prezentujemy wszystkie sposoby kontaktu z Santander Consumer.
Santander Consumer Bank Infolinia
Santander Consumer nie ma zbytnio rozbudowanej infolinii. Istnieje tylko kilka numerów, które są przeznaczone dla klientów indywidualnych. Można je podzielić na linię dotyczącą zastrzegania kart oraz infolinię bardziej ogólną, na której poprzez kontakt z konsultantem można pozyskać informacje dotyczące oferty, czy też kwestii związanych z już posiadanymi produktami. Poprawne numery na infolinię w Santander Consumer Banku prezentujemy poniżej.
- Infolinia ogólna:
195 00
dla dzwoniących z zagranicy: 71 358 9909 - Zastrzeganie karty:
71 358 22 20
system zastrzegania kart: 828 828 828
Santander Consumer Bank Czat z konsultantem
Bezpośrednio ze strony głównej Santander Consumer Banku możesz przejść do czatu tekstowego z konsultantem. W dolnym prawym rogu powinieneś zobaczyć czerwone okienko z napisem „porozmawiaj z konsultantem”. Po kliknięciu otworzy się, a Ty będziesz musiał wpisać swoje imię oraz wybrać temat kontaktu. Będziesz miał do wyboru:
- oferta kredytowa,
- lokaty,
- informacje o posiadanych umowach,
- bankowość internetowa,
- zaległości w spłacie kredytu,
- inne
Po kliknięciu „Rozpocznij czat” powinieneś zostać połączony z konsultantem. Pamiętaj, ze możesz korzystać z tego sposobu od pon. do pt. w godzinach 8:00-21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-15:00.
Santander Consumer Bank Kontakt e-mail
Kontakt poprzez wymianę wiadomości e-mail jest kolejną możliwością dla osób, które preferują pisanie zamiast rozmowy. O ile klienci banków często wybierają taką formę kontaktu, o tyle wydaje się, że sam Santander Consumer nie preferuje jej jako rozwiązania docelowego, gdyż na stronie internetowej tego banku sam adres e-mail nie jest zbytnio prezentowany. Możesz spróbować skontaktować się tym sposobem, ale wydaje się, że bardziej właściwe jest wybranie innej formy kontaktu. Ponadto z racji faktu, że przesyłane dane w ten sposób nie są w pełni bezpieczne nie powinieneś używać adresu e-mail do przesyłania danych poufnych i osobowych. Poniżej prezentujemy poprawne adresy e-mail udostępnione przez Santander Consumer Bank.
- Adresy e-mail do Santander Consumer Banku:
Ogólny (informacje, wnioski, reklamacje): biuro@santanderconsumer.pl
Inspektor ochrony danych osobowych: IOD@santanderconsumer.pl
Public Relations: pr@santanderconsumer.pl
Santander Consumer Bank Formularze kontaktowe
Tak jak większość banków Santander Consumer przewidział możliwość kontaktu poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej. Z reguły formularze do wypełnienia nie są aż tak rozbudowane jak ma to miejsce w Santander Consumer Banku. Wypełniając formularz wskazujemy na konkretny temat, często zostawiając dane, które umożliwią dokładną i precyzyjną odpowiedź przygotowaną przez pracowników banku.
Na stronie internetowej Santander Consumer Banku formularze kontaktowe mogą być dla:
- klientów posiadających podpisaną umowę – przed przejściem do właściwego formularze trzeba jeszcze wskazać temat kontaktu. Posiadając umowę możesz wskazać, ze kontaktujesz się w sprawie:
- danych osobowych i kontaktowych
- swojej umowy,
- bankowości elektronicznej,
- zastrzeżenia karty kredytowej,
- reklamacji,
- reklamacji transakcji kartą kredytową,
- rachunku oszczędnościowego,
- innej sprawy,
- osób, które są zainteresowane ofertą banku – jeżeli chcesz poznać ofertę banku przed wypełnieniem formularza będziesz musiał wskazać jakim produktem jesteś zainteresowany. Formularz kontaktowy może dotyczyć:
- kredytu gotówkowego,
- kredytu ratalnego,
- kredytu samochodowego,
- karty kredytowej,
- rachunku oszczędnościowego,
- lokaty,
- internetowego odnawialnego limitu kredytowego,
- ubezpieczenia,
- firm, które chcą skontaktować się z dostawcą lub oferentem – kontakt może być:
- dla oferentów,
- w sprawie naruszeń,
- dla przedsiębiorców chcących nawiązać współpracę – będziesz musiał wskazać, jakiego zakresu dotyczyć będziesz współpraca. Będziesz miał do wyboru:
- pośredniczenie w kredytach ratalnych,
- pośredniczenie w kredytach samochodowych,
- gospodarkę nieruchomościami,
- reklamy i marketingu,
- dostawców innych usług,
- dla osób, które chcą zamówić dokumentację dla osób ze szczególnymi potrzebami – obowiązkowe jest wskazanie dokumentacji. Możesz wnioskować zatem o:
- ogólne warunki umów i regulaminów,
- informacje ogłaszane przez bank.
Oczywiście w niektórych wypadkach mogą istnieć jeszcze podtematy, które będzie trzeba wskazać, a których tutaj nie wyszczególniliśmy. To jedynie pokazuje jak w Santander Consumer dopracowana jest ta forma kontaktu poprzez formularz.
Santander Consumer Bank kontakt listowny
Omawiając sposoby kontaktu z Santander Consumer Bankiem nie można zapomnieć o tradycyjnym kontakcie listownym. Poniżej prezentujemy aktualny adres siedziby oraz adres korespondencyjny, którego możesz użyć do kontaktu z bankiem. Tym sposobem możesz wysłać np.: reklamację czy wniosek o restrukturyzację kredytu. Pamiętaj aby nadać list polecony z potwierdzeniem odbioru przez adresata oraz dopilnuj, aby na kopercie znalazł się aktualny adres korespondencyjny Santander Consumer Banku.
- Adres siedziby Santander Consumer Banku:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42C
53-611 Wrocław
- Adres korespondencyjny Santander Consumer Banku:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław
Konto oszczędnościowe w Santander Consumer Banku:
Co sądzisz o obsłudze klienta w Santander Consumer Banku?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Santander Consumer Bank oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?