Podobnie jak w przypadku klientów innych banków klienci Volkswagen Banku najczęściej wybierają infolinię jako ulubiony sposób kontaktu. Bezpośrednia rozmowa z konsultantem często jest wystarczająca do pozyskania niezbędnych informacji lub załatwienia konkretnej sprawy. Ten sposób, mimo że z pewnością niedoskonały jest też często znacząco szybszy niż alternatywne formy kontaktowania się z bankiem.
Volkswagen Bank Infolinia
Jak już wspomnieliśmy infolinia Volkswagen Banku jest najchętniej wybierana przez klientów i pomimo, że sam Bank w Polsce posiada jedynie oddział to zdaje się, że profesjonalnie podchodzi do komunikacji ze swoimi klientami zapewniając kilka numerów, pod którymi czekają wykwalifikowani konsultanci. W zależności od sprawy podany numer umożliwia kontakt w konkretnych godzinach. Wyjątkiem jest infolinia przeznaczona do zastrzegania kart, która jest dostępna od pon. do nd. przez 24h. Poniżej znajdziesz poprawne numery wraz z godzinami dostępności konsultantów.
- Konta, Lokaty, Kredyty Gotówkowe (pon.-pt. 8:00-20:00/w sob. 9:00-15:00):
800 103 301 lub 22 528 96 28 - Kredyty Samochodowe (pon.-pt. 8:00-18:00):
800 103 301 lub 22 528 96 28 - Leasing (pon.-pt. 8:00-18:00):
800 103 301 lub 22 528 96 28 - Zarządzanie Flotą Samochodową (pon.-pt. 8:00-18:00):
Centrum techniczne: 22 538 76 00
Dział sprzedaży: 22 538 78 00 - Ubezpieczenia Komunikacyjne:
22 538 74 00 - Remarketing (pon.-pt. 8:00-17:00):
22 538 78 90 - Zastrzeganie Kart (24h/7):
22 528 96 28 - Zgłoszenie Szkody / Assistance (24h/7):
58 555 66 88
Volkswagen Bank kontakt e-mail
Część spraw jest możliwa również do załatwienia przy pomocy e-maila. Podobnie do infolinii, tak i w tym przypadku funkcjonuje kilka adresów, które są bezpośrednio dedykowany dla konkretnych spraw. Drogą tą otrzymasz informacje o ofercie produktowej Volkswagen Banku, w tym o lokatach, kredytach gotówkowych, kredytach samochodowych, leasingu oraz o kwestiach związanych z danymi osobowymi. Pamiętaj, że komunikacja drogą e-mailową nie jest zabezpieczona, dlatego nie zawsze jest to dobry pomysł na przesyłanie danych wrażliwych. Poniżej prezentujemy wszystkie adresy e-mail oferowane przez Volkswagen Bank.
- Adresy e-mail do Volkswagen Banku:
ogólny: info@vwbankdirect.pl
obsługa klienta (konta, lokaty, kredyty gotówkowe, leasing): bok@vwfs.com
kredyty samochodowe: bok.bank@vwfs.com
remarketing: remarketing.pl@vwfs.com
dane osobowe: IOD_VWB@vwfs.com
Volkswagen Bank Formularz reklamacyjny
Volkswagen Bank udostępnia również formularz reklamacyjny. Jak się domyślasz może być on przydatny do szybkiego złożenia reklamacji. Najprościej odszukać go wchodząc na stronę internetową banku. Powinieneś odnaleźć go w stopce strony (znajduje się na dole). Chcąc złożyć reklamację w ten sposób będziesz musiał podać wszystkie niezbędne informacje w tym: imię i nazwisko, określić status prawny (czy zgłaszasz reklamacje jako osoba fizyczna, firma, spółka itp), podać pesel oraz wskazać jakiego konkretnie produktu ona dotyczy itd., a także wpisać właściwą treść wiadomości. Masz możliwość dodania załączników. Na końcu kliknij „Wyślij zgłoszenie”. Twój wypełniony formularz zostanie wysłany do działu zajmującego się rozpatrywaniem reklamacji
Volkswagen Bank kontakt listowny
Ostatnią możliwością kontaktu z Volkswagen Bankiem jest tradycyjny kontakt listowny. Na pewno powinien okazać się skuteczny, jednak niekoniecznie Twoja sprawa będzie tak szybko rozpatrzona jak w przypadku komunikacji przy pomocy infolinii czy kanałów elektronicznych. Zwróć uwagę, że dużym minusem tej formy kontaktu jest przede wszystkim czas dostarczenia fizycznie Twojego listu oraz odpowiedzi Banku do Ciebie. Jeżeli mimo wszystko jesteś zainteresowany kontaktem listownym, pamiętaj aby poprawnie zaadresować kopertę (wpisując adres korespondencyjny) oraz nadać przesyłkę poleconą z opcją potwierdzenia odbioru.
- Adres siedziby oraz adres korespondencyjny Volkswagen Banku:
Volkswagen Bank GmbH
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa
Co sądzisz o obsłudze klienta w Volkswagen Banku?
Jaką masz opinię na temat infolinii?
Czy Volkswagen Bank oferuje wystarczają liczbę kanałów kontaktu z klientem?
Jaką formę kontaktu preferujesz?